Saturday, August 11, 2012

Posh Victoria









































I grew up admiring Victoria, i was a huge Spice Girls fan back in the 90s , and Posh was my favorite, not for her vocal capability or dancing skills, obviously, but she had that je ne sais quoi, a charisma that drawn my attention. Fortunately she found her career focus and path , otherwise we would have missed out on an amazing stylist , she truly is very good at what she is doing now!!!! For now i leave you some of her looks, i love her style , even without the smile :)

Eu cresci a admirar a Victoria, fui uma enorme fã das Spice Girls nos meus tempos de menina nos anos 90 e a Posh era a minha favorita, não obviamente pelas suas capacidades vocais ou de dança mas ela tinha um je ne sais quoi , um carisma que atraia a minha atenção. Felizmente para nós ela encontrou a sua carreira de vocação , pois caso contrário teríamos perdido uma estilista excelente, ela é verdadeiramente muito boa no que faz agora!!! Por agora deixo-vos alguns dos looks dela, amo o seu estilo, mesmo que não sorria:)

Source: celebrity-gossip.net

No comments:

Post a Comment