Friday, December 7, 2012

ILife updates


My favorite food at my favorite restaurant, what else can i say...

A minha comida favorita no meu restaurante favorito, que mais posso dizer....



My sweet Godson, i have been spending some quality time with him, although not as much as i would hoped for.

O meu querido afilhado, tenho passado algum tempo de qualidade com ele, apesar de não tanto quanto gostaria.



Some of the heathy foods i'm trying to eat these days....not enough to lose the extras...

Uma das comidas saudáveis que tenho tentado comer por estes dias...ainda não o suficiente para perder os extras...


Yellow leaves near my home.

Folhas amarelas perto da minha casa.


Christmas goodies.





"Run baby run, baby run..." "Run Forrest run!" No pain no gain!
I'm back to gym, may the force be with me!!!

Estou de volta ao ginásio, que a força esteja comigo!!!



At the national Psychiatry Congress, Outfit nº 1.

No Congresso Nacional de Psiquiatria , Outfit nº 1.


 Hotel Breakfast , ohhhhhhhh, how i love this!!!

Pequeno almoço de hotel, ohhhhhhhh, como eu adoro isto!!!





 Outfit nº 2.






The same day, a few hours latter.
At Hairtz, where a cut my hair, spend time with my friend and hairdresser Jane, have a drink and listen to good music.

O mesmo dia,umas horas depois.
No Hairtz, onde pinto o cabelo, passo tempo com a minha amiga cabeleireira Jane, tomo uma bebida e ouço boa música.


Dinner with my boy's cousins, it was very funny! I love to play Poker, although i'm terrible at bluffing.

Jantar com os primos do meu menino, foi super divertido! Adoro jogar Poker, apesar de ser péssima no bluffing.


My girls, they are gorgeous!!!!! It was a great night out spent with my ladies. As we grow older in our busy lives it's harder and harder for us to go out and have fun together but we also feel a higher urge of doing so.

As minhas miúdas, elas são lindas !!! Foi uma noite fantástica passada com as minhas meninas. Há medida que vamos crescendo nas nossas vidas atarefadas vai sendo cada vez mais difícil de nos encontrarmos para sair e passar um bom bocado juntas, mas essa mesma necessidade também vai aumentanto.





Zara Home.


Forum Aveiro. This is one of my favorite shopping malls at my favorite portuguese city.

Forum Aveiro. Este é um dos meus Centro Comerciais favoritos na minha cidade portuguesa favorita.


Christmas.

Natal.


I hope you enjoy the photos of some bits and pieces of my last days.

Espero que gostem das fotos de alguns pedaços e bocados dos meus últimos dias.

No comments:

Post a Comment